Marzec 28, 2018

Gabinet

FIZJO –BALANS to połączenie gabinetu fizjoterapii i masażu.

Prowadzimy kompleksową terapię przeciwobrzękową, terapię kobiet w ciąży i po porodzie. Zajmujemy się również leczeniem zachowawczym dolegliwości i urazów narządu ruchu oraz bólów kręgosłupa. Prowadzimy również  indywidualnie dobraną fizjoterapię pooperacyjną i po leczeniu onkologicznym.

Oferujemy masaże terapeutyczne – masaż klasyczny, masaż poprzeczny i masaż tkanek głębokich. Dla osób poszukujących regeneracji i odpoczynku proponujemy masaż relaksacyjny, masaż olejami do aromaterapii oraz gorącymi kamieniami. W naszej ofercie znajdą również Państwo zabiegi modelujące – masaż bańką chińską i masaż antycellulitowy. Do zabiegów i masaży stosujemy  naturalne i profesjonalne produkty.

Oferujemy rehabilitację

Kobiet w ciąży – zabiegi są indywidualnie dobrane do pacjentki, w zależności od dolegliwości z jakimi się zgłasza. Celem terapii lub masażu w ciąży jest zmniejszenie obrzęków i dolegliwości bólowych przede wszystkim okolic barków i szyi, odcinka lędźwiowo-krzyżowego, kończyn dolnych.

Ortopedyczną – m.in. w przypadku profilaktyki chorób kręgosłupa, we wzmożonym napięciu mięśni, ograniczonej ruchomości w stawach, w bólach kręgosłupa różnego pochodzenia, rwie kulszowej, w zespole bolesnego barku, w łokciu tenisisty, cieśni nadgarstka, ostrodze piętowej, a także po endoprotezoplastyce bioder czy kolan.

Neurologiczną – m.in. udar mózgu, choroba Parkinsona, stwardnienie rozsiane.

Onkologiczną – zapewniamy kompleksowa terapię przeciwobrzękową, drenaż limfatyczny, pracę z blizną oraz terapie indywidualną.

W gabinecie stawiamy na indywidualne podejście do pacjenta oraz indywidualny program ćwiczeń.

Każdemu pacjentowi zapewniamy:

• analizę zgłaszanego problemu,
  • badanie przed rozpoczęciem terapii,
  • indywidualnie dobraną terapię,
  • zestaw ćwiczeń wraz z instruktażem do samodzielnego wykonywania w domu.